Tuesday, January 6, 2009

Twilight DVD cover


14 comments:

Dance4Life said...

Fantastic!

The Captain said...

Talk about 'Nothing will ever be the same'! All kinds of awesome.

Ihduh said...

Haha, I'm just going to get this for the Extras. :P

caninecologne said...

oh hell yeah - i've already hinted (okay, straight out commanded) to my husband that this is what I want for valentine's. 2 two copies.

and i'm totally looking forward to the extras/deleted scenes and listening to the commentary!

Amitolane said...

AAAAAAAAHHHHHHHHHHHH

sooooo nice!!!

I'm looking forward to deleted scenes and the interviews and the commentaries!!

AAAHHHHH I CAN'T WAIT!!!

Becky said...

wicked!!!! so so sooo excited!

Bitter & twisted said...

when does it come on dvd in UK?

Ms. X said...

I am beyond excited for this. My 13-year old sister and I are battling it out to see who gets it first!

adri said...

wooohoooo!

Will this be out for Valentine's Day? I thought it might be in March or April!!!

soooo exciting,


can not wait for the deleted scenes!!!! woot!

Laura said...

Looks awesome, I can't wait!!! :0)

Roblover said...

OMG I love it!! He is so hot. like always!!! Anybody knows when is it coming out? I'm going crazy, can't wait.

Yasmin Nabila said...

with feature bonus scene from midnight sun yeahhh

dani said...

omg omg omg i cannot wait!

-Kalkon said...

on fucking valentines day.. that so wiked.. (casshingg for the movie.. )..

but hey.. i live in fucking sweden. so when those it come out here.

Need it .. whant it./sara